Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

spelpunt?????????

  • jannie

    Waarschijnlijk zit hier vast wel een knappe kop die mij kan helpen !!!!!! Ik ben sinds kort overgestapt naar een andere provider van wanadoo naar zonnet dit bevalt prima alleen het volgende probleem treed op. Als ik mijn pagina van SPELPUNT open gaat alles goed tot t moment dat ik ingelogd zou moeten worden kreeg eerst altijd een balkje wat doorliep naar 100 % maar nu niks noppes nada meer krijg nieteens t balkje wie kan mij helpen??????????????

  • Beheerder pagina

    pjeff, daar vraag je me wat, ik zou het zo 123 niet weten. de eerste dingen die ik altijd controleer zijn de:

    beveiligibngsinstellingen (verander die even)

    cookies

    andere internet explorer opties

    indien het probleem blijft moet je even spelpunt om hulp vragen.

    Danny

  • CM

    Ach die site is zo corrupt als maar zijn kan. Radar weet daar alles van. Hier sprak ik ook een ex- lid van de site die een ip- ban schijnt te hebben for live. Toen zij dit in de media en tevens Radar bekend tv programma kenbaar maakte stond er een knok ploeg voor haar deur die wel eens even de boel kwam verbouwen!

    Het adres van het zogenaamde kantoor en de bekendheid gegeven aan de site allemaal onzin van de bovenste plank. Niemand kan het genoemde kantoor in Denhaag vinden.

    Begrijp niet dat er nog mensen zijn, let wel volwassenen die willen betalen voor een spelsite waarvan geen enkele akte bij de KvK bestaat of een mailadres of een kantoor registratie bestaat!

  • femmy cambach

    Aan de Redactie van Spelpunt,

    Ik speel als Vip,bij spelpunt en meestal zit ik te klaverjassen,maar als ik naar Hartenjagen wil gaan,krijg ik steeds error,linksboven.

    Kunt U misschien vertellen wat dit is ?

    Is het aan de kant van Spelunt niet okay,of ligt de fout bij mij?

    Bij voorbaat dank en vriendelijke groeten,

    Femmy Cambach

    ik sta onder femmy12 bij spelpunt

  • mikeyyy

    ik was vandaag aan het speel en op eens wat ik er uit maar me geld was ik ook kwijt julllie weet van het probleem maaar ik hep nog nix van jullie gehoor het duurt wel

  • mikeyyy92

    mikeyyy92

  • anna305

    heb geen msg meer met klaverjassen hoe kan dat nu ? graag zo snel mogelijk oplossen aub. alvast bedankt

  • rick

    Alle inhoud van Spelpunt is eigendom van GamePoint B.V. (K.v.K. nummer 27169445)

    Alle WebGames, zijnde Darts, Pool, Bingo, Royal Bingo, Draaibingo, Blokkendoos, Domino, Woordtornado, Poker, KlassiekJassen, Klaverjassen, Eenendertigen, Hartenjagen, BattlePatience, Toepen, Rummy, Backgammon, Pictionary, Sudoku, Schaken en Reversi zijn ontwikkeld door GamePoint Development LLC UA en eigendom van GamePoint B.V.

    Lijkt me niet zo moeilijk te vinden. Staat op hun eigen site.

  • anitajan 91

    geachte heren ik jreeg weer een ban terwijl anderen me beginnen uit te dagen..ik hoop dat jullie eens beter opletten en de ban niet door een zootjr vriendjes laat regelen daNK U

  • de nooijer

    geachte hereh waarom krijg ik een ban als schoppen bitch me constant te beledigen als ik reageer krijg ik een ban heel a-sociaal van sp. kijk het eens na voorme bij voorbaat dank jan