Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tutorial installatie Sharepoint portal server 2003

  • T-Mobile One

    Hoi!

    Voor mijn opleiding ben ik opzoek naar een eenvoudige (stap voor stap) tutorial hoe ik het beste Share Point 2003 kan installeren en welke configuratie instellingen ik hiervoor moet doen alvorens ik het installeer. Ik werk op windows server 2003.

    Ik ben al maanden aan het rommelen en de tijd begint nu te dringen en loop steeds weer tegen andere fouten aan. Ik zou nu graag in één keer alles werkend willen krijgen want mijn studie hangt er vanaf :S.

    Heeft iemand tips voor mij waar ik (liefst nederlandse) informatie kan vinden?

    Groetjes,

    Tim Wijkman (T-Mobile One)

  • Danny Burlage

    Microsoft.com/sharepoint staat er vol van

  • Frederike

    Inmiddels veel informatie gevonden?

    Ik ben nu ook bezig met een SharePoint project en ook dringend op zoek naar informatie en nee geen microsoft websites of engelstalige zooi

    Misschien mensen met SharePoint ervaring?

  • D-MIXXX

    Welke info hebben jullie nodig?

    Vraag maar raak, ik kijk of ik het weet ;)

  • Sven Delmeiren

    Hoi,

    Voor een van onze klanten ben ik al ‘n paar dagen bezig met ’n testsetup SPS…

    …Maar ook ik loop telkens weer tegen andere fouten aan… de meest ridicule zaken zoals invulvelden in de admin module die er gewoon niet zijn, upload file… die gewoon blijft laden maar 'n file niet correct upload… uiteraard zonder passende en verklarende foutmelding…

    Ik moet zeggen dat de presentatie op de site van MS veelbelovend was en dat ik nog maar eens voor de zoveelste keer Microsoft 't voordeel van de twijfel heb gegund… maar na 2 dagen geklooi en frustratie moet ik toch maar weer zeggen dat ze er weer in geslaagd zijn een boeltje op de markt te brengen… En dan ben ik nog bezig met een cleane installatie W2k3SP1 + AD + MSSQL + SPS… :-(

    Soit, enige bijkomende info mbt tutorials, valkuilen en hoe die op te lossen… zijn welkom.

    Groetjes,

    Sven

  • D-MIXXX

    Pff…

    Dit is weer een tijdje geleden voor mij. Denk erom dat je wel de volledig SQL moet hebben. Wij hadden toen de light versie. Dan denk je dat alles mooi draait, totdat er iets van 2GB geupload is en dan niks meer wil uploaden.

    Ik heb zelf wel een flinke handleiding geschreven mbt het installeren van Sharepoint. Alleen ben bang dat mijn compaan / bedrijf het niet leuk vind dat ik die verspreid. Ten tweede moet ik hem dan compleet algemeen maken (is geschreven voor de klant).

    Je moet blij zijn dat het 2 dagen waren. Bij ons waren het weken ;) Helemaal toen we ontdekten dat de SQL database te klein was en we de volledige SQL nodig hadden.